1903kartalice Ebe beni 1 bucuk ay once aradi yeni tasindigimiz sehirden 22 eylulde gorusuruz zaten falan dedi kaydimj bilgilerimi aldi ben arayacam sizi dedi numarami kaydedin dedi Şuan arayan soran yok 35+3 teyim Son haftalarda gidince neye bakıyorlar
erikarpuz 1903kartalice ben35+3de gittim bu son görüşmemiz dedi baya bilgi verdi doğumdan sonra görüşürüz dedi bitti daha gitmeyecekmişim her sağlık ocağı değişiyor mu acaba
Altin23 1903kartalice gitmene gerek yok sadece gebeliğin sağlıklı ilerliyor mu doğum yaptın mı onunla ilgileniyorlar. Doğum yapınca bebeğin aşıları oluyor onun için merak ediyorlar doğumunu