kafamkarisik 21 eylülde kan verdim 0.20 çıktı Bugün kan verdim bi kaç saat önce 2.7 çıktı hamilemiyim
efnanhiraa kafamkarisik yükselme ihtimali var reglnede varmış 2 gün sonra tekrar kan ver yükseliş varsa hamile olabilirsin şu an için negatif tabii
kafamkarisik ikincibahar_08 günü var bi kaç gün yerleşme kanaması yaşadım 6.7 gün bugün ama 0.20 den yükselmiş
Esma006 kafamkarisik kendimden örnek veriyim umitlendirmek de istemem Allah’ın takdiri tabiki geçen yıl 1, Kasım’da 1.20 ydi beta 10 Kasım’da 519 olmuştu ❤️