nurrensar Benim doğru düzgün hiç belirtim yok gebeliği bilmesem hiç şüphelenmem yani bişeyler mi var diye😁bu belirtiler belki mevsimsel bir kırgınlık belki şüphelendiğin durumlar herkesin döngüsü farklıdır ne desem yanlış olur canım inşallah istediğin haberleri almak istediğin bir ay olur 🥰🙏🏻💐