Mihrimahbukre İlk oğlumda gerçek doğum sancısını 2 gün çektim, üstünden 4 sene geçti o yüzden tam hatırlamıyorum. Ama şu bel ağrısı hatta ağrı bile değil böyle sızlıyor gibi, üstüne mide bulantısı kusma da eklendi yarın sabah gidicem çünkü enfeksiyon bende de var başından beri iğne, antibiyotik, fitil falan kullanmıştım yine ondan herhalde