Ruya22 bana da oluyor ilk öğrendiğimden beri. Sana tavsiyem olduğunu hissettiğin anda (yorulacak birşey yapmıyorsan ve oturuyorken) 15 sn kadar bileğinden say nabzını, 4’le çarp ve saat-tarih ile kaydet.
Ben doktoruma sordum, istersen kardiyoloğa git dedi ama vakit bulamadım.
Hele en başlarda kalbim kulaklarımda atardı sanki.
Sen de eğer şiddetlenirse kardiyoloğa görün ama bildiğim kadarıyla gebelikte yükseliyormuş.