drsn01 merhabalar sizin postunuzu yeni gördüm ben de Özlem borazanan’a hamile olduğumu öğrendiğimden beri gidiyordum 26 haftalıkken en son gittim.Daha sonra28+5 erken doğum yaptım. Özlem hanımın iletişimi ve ilgisi gayet güzeldi. Ama ben bilgi konusunda eksik olduğunu düşünüyorum şans eseri doğumdan bir hafta önce farklı bir doktora gittim ve dört gün sonra doğum yaptım enfeksiyon vücudumda o kadar çok artmış ki keseyi delip suyum geldi ve doğum başladı bunu benim doktorum nasıl bilemedi ve takip etmedi hala aklım almıyor.