Merhaba kızlar. Ben ailenin küçüğüyüm annem beni 43 yaşında doğurmuş sezeryan ile. Bu sebepten dolayı bebekliğimden bu yana çoğu rahatsızlığı geçirdim başta sara hastalığı olmak üzere ( çok şükür o geçti ) çocukluğumu hastanelerde geçirdim diyebilirim. Ama bebekliğimden bu yana kronik olarak idrar yolu iltihabım var daha geçen sene ki kontrolumde doktor bana “senin vucudun çökmüş nasıl yaşayabiliyorsun böyle” dedi vucudum da ki iltihaap normal bi insanda olan iltihapdan 3 kat daha fazlaymış sürekli bi halsizlik yorgunluk. Bu yüzden hamilelik belirtilerimi bile farkedemedim ben. Şimdi tek korkum çocuğuma da aynı hastalığın geçmesi veya benimkinden etkilenmesi. Bi bilginiz varsa yardımcı olurmusunuz? 😞 hamile olduğumu yeni öğrendim doktora gitmeye de korkuyorum açıkçası