Bas00 Arkadaşlar 19 mayısta dogum yaptım basvuruyuda hemen yaptim basvuru hemen onaylanmadi ağustos ve etlul yatti sadece o aradaki basvuru sürecinde olan 2 ayıda yatırırlarmi yatiriyorllarsa ne yapmak gerekiyor