tugce12471_ Kızlar merhaba 2 eylül çatlatma iğnesi 4 eylül aşılama Gün erken gebelik negatif Gün kan negatif Gün bugun hala adet olmadım neden sizce ve pozitife dönme ihtimali var mıdır
Beray-liya tugce12471_ inşallah pozitifi görürsünüz. Benim de 12.günüm ve yarın test yapacağım. Ortalama 15 gün sonra adetin başlaması lazım eğer negatif ise, progesteron ilacı kullanıyorsanız da bu durumda bırakmanız lazım ki adet olasınız
tugce12471_ Beray-liya cuma gideceğim insan bir umut geç döllenme falan mı oldu diye düşünüyor ama kanda cıkardı öyle olsa da
Beray-liya tugce12471_ olumsuz bir durum olmaması açısından önlem almak lazım, gebelik vardır da ondan gecikme olmuştur inşallah🙏
Beray-liya tugce12471_ naptınız merak ettim. Ben bugün kan verdim negatif, adet olmadım henüz. Aşılama sonrası 14.günüm
tugce12471_ Beray-liya ben de olmadım daha iki gün önce şehir hastanesine gittim ultrason ve kan bakıldı ikisi de temiz kan negatif anlamadım yani bir hafta daha bekle eğer olmazsan adet söktürücü veririz dedi
Beray-liya tugce12471_ hala adet olmadım, dün olacam gibi baş ağrısı karın sancısı oldu, bugün de tüm gün migren tuttu daha yeni geçti. Hala gelen giden yok 16.gün oldu
tugce12471_ Beray-liya ne yaptın canım bende daha adet olmadım kaçıncı günüm bakmıyorum artık sen adet oldunmu