Kızlar doktorum 6. Haftamda TSH bakmış 3.45 t4 0.98 çıkmış fakat beni endokrine yönlendirmedi 20. Haftada ben kan tahlili yaptırdığımda değerimin TSH 5.98 t4 0.88 olduğunu gördüm endokrin doktoru ilaca başladı 15 günde değerim 1.70 indi şuan sorun yok ama sorum şu sizce bebeğim bu yükseklikten etkilenmiş midir bilgisi olan yazarsa çok sevinirim 🥲