sibelkoray merhaba, benim de kafam allak bullak oldu. Habire doktor değiştiriyorym her biri başka bir şey diyor. İlk Gülendam hanıma gittim bir nefeste. Kese güzel yere yerleşmiş ama kanama alanı var az dedi, progestan başladı ve 2 hafta sonra kontrol dedi. Kanaması olana 2 hafta sonra gel denir mi yani. Ahmet salih altıntaşa gittim dün Edirnede. Fena değildi. Kese riskli yeree yerleşmiş ama kanama yok dedi. Tamamen farklı şeyler söylüyor doktorlar.kafam allak bullak oldu. Ahmet beyin muayenesi 4bin tl. Henüz doğum için burgazla anlaşmamış da. Çok yoruldum daha 6 haftalık gebeyim😞