Deletedmom3 Sezaryen yerim çok çok hızlı iyileşti. Küçük bir kesik var. Görenler şaşırdı hatta nasıl burda 4 kilo bebek çıktı diye :)) Şimdiki aklım olsa bi devlete giderdim. Derya Hanım iyi hoş ama bilemeyiz neler dönüyor🤷♀️ Dikişin az olması için sık sık perine masajı yapabilirsiniz. Çatı doğum esnasında açılıyor. Asla yapamazsınız diye bir şey yok. Yani sizi pozitif yönlendirmesi lazımdı. Sezaryen tüm çareler tükenince tercih edilmeli. Aksi halde hep bir keşke kalır insanın içinde bir soru işareti kalır. Böyle olmaz diyerek kenara atması hoş olmamış.