Yvzhll Selam kızlar, şeker ölçümü yaptırdınız mı ? Benim açlık sınırda çıktı, 3 gündür ölçüm yapıyorum sınır ve sınır üzeri çıkıyor. Böyle bir durum sizde oldu mu olduysa nasıl bir yol izledinz?
maviportakal_ Yvzhll diyet yaptım canım ben karbonhidrat ve şekeri bıraktım 3 ana öğün 3 ara öğün ilerledim
Deletedmom_297 Yvzhll şeker yüklemesü yaptırmanız lazım normal ölçümle yüksek geliyorsa muhtemelen gebelik şekeriniz vardır Açlık: 95 mg/dl’nin altı 1. saat (yemekten sonra): 140 mg/dl’nin altı 2. saat (yemekten sonra): 120 mg/dl’nin altı olması lazım