bebek3429 Selam kızlar Detaylı Ultrasonu kaçıncı haftada yaptırdınız tam olarak şuanda 16. Haftadayım tam 18-23 hafta aralığı söylenen sizler kaçında yaptırdınız tam olarak?
Zeliha_plt38 bebek3429 ben 20+6 da gitmiştim ama bebeğim de 4 gün önde gidiyordu 21+3 de gitmiş oldum yani 20-22 arası git demişti doktorum bana
bahar8 bebek3429 22 haftalık yaptırdım. Erken yaptırma demişti doktorum biraz büyüyünce daha net görünür demişti.
pinkpuella bebek3429 detaylı randevusu verirken bana tam 22 haftaya denk gelecek şekilde ayarladılar o haftalarda idealmiş, kendi doktorum da 22. Haftada git demişti
Aloska bebek3429 daha bugün yaptırdım balım 22+5 deyim inanılmaz memnun kaldım doktorumda çok ilgiliydi bana dedi ki 23. Hafta daha iyiymiş bugün tüm organlarını kemiklerini her şeyini en ince detayına kadar gördük balım 22-23 de gitmeni öneririm 🪻
Smr5353 En güzeli 22 haftadır bebek tam gelişmiş oluyo ben ilk gebeliğimdr 19 haftalık yaptrdm pek güzel görememişlerdi kalbine bakamadıllar ama şimdi 21+5de yaptrdm herşeyi net göründü
bebek3429 Aloska hayırlı olsun canım benim sağlıkla kucağına al inşallah teşekkür ederim bilgi için 😍
babygirl02 bebek3429 20 haftada gittim ama doktor safra kesesini görmediğini ve erken geldimi söyledi 2 hafta sonra tekrar gidicem