Piraye2612
Ben narkozsuz çektirmiştim o sırada çekime gelmeden önce ağrı kesici içenler olmuştu. Kendini ne kadar rahat bırakırsan sıkmazsan o kadar iyi geçer, bazılarında çok kanama olmuştu yani o da kendini sıkmakla ilgili demişlerdi bende kanama olmadı ama yine de hazırlıklı gitmende fayda var. Sonrası biraz adet sancısından fazla bi ağrı oluyor bende 2 3saat içinde iyileşmiştim.