papatya055_ Kimyasal gebelik geçirdim 😕 beta 11 kaldı. Yükseldi kanamam başladı. Doktora gittim kimyasal gebelik dedi. Bunu yasayan var mo daha sonra nasıl yol ızlediniz hemen kalabildiniz mi tekrardan
damla6565 Öncelikle çok geçmiş olsun ♥️ gebelik istiyorsan korunma kimyasal sonrası hemen gebe kalan çok kişi gördüm
monicaa Kimyasal geçirdim betam 9 a düştü 50 lerden biraz pıhtılı regli oldum sonraki ay hemen hamile kaldım şimdi 14 haftalığız balım çok üzülmüştüm kimyasal geçirdiğimde ama şimdi çok güzel her şey yolunda gidiyor
papatya055_ monicaa bende cok uzgunum İlk defa basıma geldi hatta regl gecikince 15 gun gelsin ole gidicem doktora diyorum 😕
betusss343 papatya055_ 2 buçuk ay sonra kalmıştım. O dönem çok üzülmüştüm ama kısa sürede toparlandım. Hiç üzülmeyin hamile kalabildiğinizi gösterir bu. Daha oluşan bişey olmadığı hatta tutunmadığı için normal adet dönemi sayın herkesin başına geliyor. Doktorlar bile hamilelikten saymıyorlar. Allah beterinden korusun.