daisymom_99 Selam. Kayseri şehir hastanesinde önereceğiniz kadın doğumda doktor varsa yazarmısınz? Bir doktor var eşleri de içeriye alıyor diye okumuştum geçen ama ismini unuttum önerileri alayımmm🌸
Zeliha_plt38 daisymom_99 Mustafa Oğuz Yılmaz galiba dediğiniz doktor ama o gitmiş ordan şuan takibim orda değil benim ama daha önce gittiğim ve sevdiğim doktorların çoğu gitmiş çok az ve özensiz doktorlar kalmıştı acil bi durum olursa kaydım bulunsun orda da diye gitmiştim memnun kalmadım
lux38 daisymom_99 Mustafa Oğuz Yılmaz şehir hastanesinde çalışıyor ben memnunum evet eşleri de alıyor ♥️
Begonvil15 Zeliha_plt38 evet eşleri içeri alan dr Mustafa Oğuz Yılmaz, şu an MHRS den baktım ona randevu gözüküyor acaba karıştırmış olabilir misiniz ? Bu arada ben ona gitmiyorum şu an ama önceden gitmisligim var ☺️
daisymom_99 Begonvil15 şuan hangisine gidiyorsunuz acaba önerebileceğiniz iyi doktor var mı başka devlet hastaneden de olur
Zeliha_plt38 Begonvil15 aldığımız randevularla doktorların çalışma günleri uyumlu olmuyo bazen ondan dolayı şehir hastanesinin sitesinde olan doktor çalışma programına bakıyorum teyit amaçlı orda ismi yok ona dayanarak gitmiş dedim ben
Zeliha_plt38 Begonvil15 şimdi tekrar baktım yanlış bakmışım yarısına kadar bakmışım ben devam ediyormuş 😁
Begonvil15 daisymom_99 ben Mehmet çopuroğluna gidiyorum başkalarından duyup gitmiştim memnun kaldım ☺️
Zeliha_plt38 lux38 en son ne zaman gittiniz şehir hastanesinin kendi sitesinde olan çalışma programında ismi yazmıyor gitmiş galiba diye düşündüm ben