Merhaba arkadaşlar ,22 haftalık hamileyim .Bulaşık makinesinde hypo kullanıyorum ,tavuk ,et,yumurta kokusu için .Programı çalıştırıyorum sonra bitince tekrara durulamaya veriyorum .Bundan sonra kullanmayacağım ama sizce bir problem olmuş mudur ?Biraz tedirgin oldum açıkçası .