Burcununannesi Merhaba arkadaşlar, kafam karıştı size de danışmak istiyorum.dogum nasipse kasımın son haftası olacak. Ben 37 . haftaya kadar da çalışacağım. Benim analık iznim ne zaman biter?
gizemelisa Burcununannesi toplam 16 hafta izniniz var hocam 32den sonra. Kaç hafta çalışırsanız o kadar sonraya eklenir.
Mamoste12 Burcununannesi 32-37 arası çalıştıysanız ordan 5 hafta doğum sonrası 8 hafta toplam 13 hafta izniniz olur
Burcununannesi İzne 7kasimda ayrılacağım 37. Haftaya denk geliyor. Hangi tarihte işe donecegimi merak ettim
Gul1402 Burcununannesi merhaba aramızda 1 hafta var muhtemelen bende 37 de yani 31 ekimde ayrılacağım subat sonu mart başında basliyorum. Sizinde martin 7-8 i gibi biter izin