Serfiraz Yapan var mi. Tabsiye eder misiniz. Ben doğum paketi aldım normalde. Suda doğum imkani da var. Ama ücreti daha farklı pakete dahil degilmis. Yapan varsa ne kadar ücret ödediler?
annebebekelo Serfiraz merhaba ben de merak ediyorum bunu. Daha önce de konuşulmamış hiç forumda, aratmıştım. Siz nerede doğum yapacaksınız acaba?
[silindi] Bende hep suda doğum istiyordum ama malesef ücretlerden dolayı yapamıcam. Ama kesinlikle suda doğuma imkanınız varsa yapın. Herkes çok memnun ve rahat bi durum. İnternette yeterince video deneyimli kişi filan var
Serfiraz [silindi] ücreti hiç bilmiyorum. Sizin bilginiz var mı ücret hakkında. Yani normal doğum üzerinden ne kadar fazladir?
Djla Benim teyzem yıllar önce sıda doğum yaptı ama kendisi Amerikada yaşıyor ve söylediğine göre çok rahatmış hiç hissetmemiş neredeyse ama türkiyede nasıl bilemeyeceğim bende yurtdışında yaşıyorum
[silindi] Serfiraz ben şuan özel hastaneye gidiyorum iyi bi özel hastane doğuk ücretleri piyasaya göre en uygunu şuan orası suda doğum çok ayrı birşey oldugu için onun ücreti eksta farklı cıkıyor sadece onun ücreti 55.000 tl biraz fazla ama sonuçta bir defa doğurucaz yani hergün olan birşey değil imkanı olan ve sağlık sıkıntınız yoksa kesinlikle suda doğum yapın. Doktorlarda öneriyor yapanlarda cok memnun ve cok sağlıklı bir doğum yöntemi.
Serfiraz [silindi] ben hastanemin normal doğum paketini 55 bin tl ye aldım. İçinde tüm muayeneler kontroller de dahil 🙄 yani suda doğum var dediler ama sormadım o kadar değildir heralde burada. Bir sonraki gidişimde soracagim.
[silindi] Serfiraz içindeyse çok iyi bursa doğum paketi herşey dahil hem sezaryen hem normal doğum 75 k normal kontrole gitmezsen sadece doğum istersen normal doğum 28 k sezaryan 45 k suda doğum 55 k
miniminibiri İlk doğumumda sürekli belime vücuduma su tuttuk aşırı faydası oldu sancıyı çok fazla hafifletti suya girmek, bu sefer suda doğum isterdim ama şehir hastanesinde doğuracağım ben duştan devam yine 😂