2prensesannesiiii daha önce kullanmıştım ama nasıl kullandım hatırlamıyorum hiç bilgi verir misiniz ? gelecek ay ovulasyon testi kullanıp gebelik planlayacağım kaç tane almalıyım günde kaç kez hangi saat aralığında yapmam uygun olur?
nnb2804 2prensesannesiiii öncelikle Rabbim hayırlı bir şekilde tez vakitte nasip etsin inşallah günde 2 kere hep aynı saate yapılıyor biter bitmez başlarsan daha iyi olur bence
NoName_ 2prensesannesiiii günde bir kez yapın öğlen 12/4 arası akşam 8/10 arası yapmadan 2 saat önce sıvı alımını azaltın her gün aynı saatte yapın. 30lu satılıyo genelde öyle alırsanız şyi olur
2prensesannesiiii nnb2804 çok teşekkür ederim kaç tane almalıyım 20 yeterli olur mu ve saat kaç sıralarında yapmalıyım