Kızlar merhaba
SAT 3 Ağustos 2 Eylül Ovitrelle vuruldum çok şükür sonuç aldık hamileyim
Aklımda bi kaç soru var size danışmak istiyorum
Bugün beta değerim 2870 doktorum cuma gel dedi
Sata göre 7 haftalık iğneye göre 3 haftalık beta değerine göre 5 haftalık 😂
Tabi doktor söyler zaten ama çok heyecanlıyım sizce kaç haftalıktır keseyi ya da bebeği görür müyüz
Bilgisi olan ya da başına böyle bişey gelen varsa bilgi verebilir mi 🐣