Esrafun_Nisa Habibe12 valla canim ben ilk oglumda cok gittim insanlar ne uydurcani şassirdi bence ne alaka yani hic bi leke falanda yok
Omaraysegul Habibe12 ne kadar sacma kendim gitmedim ama hep gidenleri biliyorum inanmayin boyle seylere
RecebinEsrasi Habibe12 ne alakası varmış gidip dua etmek ne kadar güzel aksine hamileyiz dua kapılarımız açık insanlar ne saçmalayacaklarını şaşırdılar iyice🤷♀️
mucizem_0809 Habibe12 oha yani daha neler duyucaz acaba millet neresinden ne çıkarıcak artık şaşırmış 😡😡