Da-s 30+5 haftalığım gebeliğimin başından beri sarı değil ama beyaz akıntım var idrar yolu enfeksiyonu çıkmıştı tek seferlik bir ilaç vermişlerdi kullandım daha sonra tekrar kontrole gittiğimde çok az enfeksiyon var ama ilaca gerek yok dedi ama akıntım hala çok fazla ve dediğim gibi başından beri hep var