visnelicheescake merverzgr Hayır aç tok fark etmez günün bir saatini belirleyip her gün bir tane vurmanız yeterli .
myangelson visnelicheescake valla çok şükür artık son haftalarda fenalık gelmişti 😩 bir de doğumdan sonra verildi 😩
k86 Enox 6000 vuruyorum her akşam 20.00′de. Gündüzleri de kahvaltıdan sonra ecopirin kullanıyorum. Sadece iğnenin her gün aynı saatte vurulması önemli diye biliyorum.
visnelicheescake myangelson uf yeter cidden yani 4 aya giricem kaldı geriye 5 ay hadi birde doğum sonrası abov yeter gari
myangelson visnelicheescake acil serklaj oldum sürekli yatmaya başladım tuvalete kalkıyordum sadece doktor pıhtı atmasın diye kan sulandırıcı verdi
GmtpeeN merverzgr akşam 10:20 de vuruluyorum ilk cocugumda öğlen başladığım için öğlen devam etmiştim kacda başlarsan oyle devam et her gun o saatte müsait olup vurman gerekir ac tok farketmiyo