svgxx kadın doğum doktorları pek anlamadığı için beni çok korkuttu enfeksiyon hastalıklarına hemen ramdevu al vs vs dedi. gittim aldım doktorum yoktu sonucu başka doktordan almaya gittim o da telefondan felan baktı ilaçlara gebeye vermedim dedi enfeksiyon var gözüküyor dedi ama korkma felan dedi profesör bul ona git dedi. Ertesi gün doktoruma geldim ona gösterdim 3 ay önce geçirmişsin dedi doktor farkı malesef biri var biri yok diyor :) bende 10 haftalık gebeydim önceden geçirmişim. Kadın doğumcular tam bilmediği için farklı bakıyor dedi alanları değil dedi. O kadar ağlamam sıkılmam gerçekten boşaymış. Kadın doğum doktorumda sordu sonucu dedim 3 ay önceymiş geneliğe denk gelmiyor hala geldiğini düşünüyor inşallah öyledir diyor ama bi sıkıntı görülmedi şuana kadar ondan için rahat sizinde içiniz rahat olsun ve diyeceğim şu ki tek doktorla kesinlikle kalmayın içinizi ferah tutun her şey allahtan ama içiniz ferah olsunki öyle olsun inşallah.