Cimcime30 Ay boş ver aşkım sen de yorum yapma olsun bitsin ben o yüzden çok fazla çift çizgi toplarına girmiyorum gördüysem yazıyorum görmediysem yazmıyorum umutsuzluğa kapılıyor bazısı biz de zamanında çift çizgi bekleyip göremedik ben mesela hiç umutsuzluğa kapılmadım silik gördüğüm çevremin yok dediği de çok oldu hatta kızıma hamile kalınca kv sevinme çok görünmüyor yanlıştır demişti hiç unutmam 🤣🤣