Bebeğim üç hafta önden gidiyor kilosu falan ileride şuan 33 haftalığım 36+5 gözüküyor şimdi normal doğurursam eğer beni 40 haftaya kadar bekletir mi doktorlar yoksa önden alır mı çünkü çıkaramam diye çok korkuyorum ilk bebeğimi de 37. Haftada 3640 doğurmuştum ama onda doğumu yanlışlıkla ben tetiklemiştim bunda eğer gelmezse diye soruyorum