Hanımlar bugün 40+0 haftalığim.Normal doğum istediğim için beklemedeydik
Doktorum cuma günü için nst’ye çağırdı,o güne kadar dogurmazsam pazartesi gününe yatış verip suni sancı ile dogurtacagini söyledi.bu süreçte yanımda eşimin olmasını istiyorum fakat şehir hastanelerinde sadece kadın refakatçiya izin varmış
Tamam refakatçi annem olacak fakat,doğumdan önceki süreçte sancı çektiğim süreçte eşim klabilir mi? Şehir hastaneleri nasıl işliyor bu konuda bilen varmı?