Kızlar doktorum bugun alttan muayne etti ettikten sonra ismini hatırlamıyorum ama bi işlem yaptım dedii dogum başlasın diye. Bebek iri gözüküyo cok bekletmk istemiyor. Duydunuzmu böyle bişe alttan muayneyle dıgumu başlatmak için işlem vs bi faydası oldumu