mlke2906 kızlar bugün eczaneden folik asit alıcam ama 2 tane kafama yatan var ocean mummy ve solgar folik asit kullanan var mı veya başka önerisi olan var mı ?
mlke2906 ylnydgd ben direk reçetesiz alıcam sorun olmaz herhalde çünkü içeriğine baktım alerjen madde bulunmuyor ilk defa kontrole gidicem gitmem de 2 haftayı bulucak erkenden başlamak mantıklı geldi sizce :)
daisymom_99 mlke2906 zaten reçetesiz alıyorsun canm devlet karsılamıyor banada yazdı ama daha almadım çnki aşırı bulantım var hap da yutamıyorum çiğneyince midem bulanıyır nasıl yapacaksak bilmiyorum jel formda veya tadı güzel olanı varmıdır acaba 😅
ylnydgd mlke2906 yok yok hayır reçeteye gerek yok SGK da karşılamıyor zaten parasıyla alacaksınız. Zaten tek şişe sürecin sonuna kadar yetiyor yenilemiyorsunuz 50 tane içinde.
mlke2906 daisymom_99 jel formda olan ocean mummy olan içeriklerine bak istersen kız ne biliyim normalde yazıyormuş doktorlar ama mg çok yüksek yazıyorlarmış o yüzden 400 mg idealmiş 🤣 chat cptye soruyorum bende bazen🤣🤣
daisymom_99 mlke2906 aa evet evet banada önerdi bir kağıda yzmıştı geçen hafta 400 mcg yazıyor Viofolic Reperesig Folidace Bunları yazmış tabi okuyabildiğm kadarıyla yazdm 😅 senin dediğin jel olanı bir sorayım ben aczaneye tadi güzelmi acaba 😂😂
mlke2906 daisymom_99 bacımsu bence öyle ilaç yoktur genellikle tablet tarzında dediğimin görüntüsü jel gibi ama yine de bir sor :D
mlke2906 daisymom_99 bende dün öğrendim canım 4+4 daha yeniyiz buralarda betam da 151 çıktı senin kaç haftalık canım
daisymom_99 mlke2906 benimde ilk öğrendiğimde 4+4dü kese oluşmstu bebegi göremedk kanda betam 1400lerde çıktı sanki çok gibi ,ondan sonra hiç gitmedim şimdi5+4 olduk 😍
mlke2906 daisymom_99 yaaa hayırlı olsunnn sağlıcakla al kucağına canımm ikimizde yakın zamanlarda doğum yapıcaz inşallahh :) senin değerin baya güzel yükselmiş bakalım bende yarın tekrarlıycam kaç gözükçek :D
daisymom_99 mlke2906 amin canım sende sağlıkla al kucağına inşalah 🌸ama ilk öğrendiğimde böyleydi reglm 6 gün geçmişti hastaneye gittiğimde normalmi bu kadr yükselmesi
daisymom_99 mlke2906 sezeryan mı normal mi doğumun sezeryansa büyük ihtimal çok yakın olur doğumumuz😅🥰
mlke2906 daisymom_99 bence çok normal benim 3 gün gecikmişti büyük ihtimal 3 gün gecikmeyle verseydin benim gibi görürdün gayet iyi maşallahh rabbim nazarlardan saklasın