rabiaceliltenn Merhaba güzel annelerim kızıma isim arıyorum ama henüz bulamadım önerilere açığım anlamı güzel isimler olursa çok sevinirim çünkü isimler karakteri yansıtır şimdiden teşekkür ederim 💝
staRmama rabiaceliltenn benim kızım olsaydı Gökçen koyacaktım. Deli kurt romanı var Hüseyin Nihal atsızın orada geçen bir karakter Gökçen kız 💖 hatta bazı rivayetlere göre Muğla taraflarında yaşadığı varsayılıyor. Efsaneye göre bu kız dillere destan bir güzellikte. Süzülerek yürüyor, gözlerinden ışık çıkıyor. Gözlerine bakan ya kör oluyor ya deliriyor o kadar ki güzel..
aybalasmom rabiaceliltenn kızıma Aybala Gökçen koyacağım. Onun dışında Gülce, Burçe, Ayça, Akay, Akça, Aybüke de çok hoşuma gidiyor
ylnydgd Türkçe isim olmalı kıstasımız vardı cinsiyet bağımsız. Kız için Gökçe veya Umay demiştik. Umay olmasına karar verdik
rabiaceliltenn staRmama çok güzel bir anlamı varmış gerçekten okurken etkilendim aklımın bir köşesinde olacak 🌸 yorumum için çok teşekkür ederim eşimde gökçe ismini çok beğeniyor
staRmama rabiaceliltenn kitabı okursan kesin koyarsın zaten 😂 o kadar etkiliyor ki hem de öz be öz Türkçe zaten Hüseyin Nihal Atsız’ı bilen bilir 🤭
rabiaceliltenn 87tugba Hüma aklımdaki isimlerden biri gerçekten çok hoş adıyla büyüsün inşallah 💝 bende Hüma Sultan olarak düşünmüştüm
Fatmanur_0416 87tugba bende Hüma ismini çok seviyorum ama eşim lavinya adını daha çok beğendi bakalım artık
Minikcivciviimm Zero93 benimde kızım olsaydı İlay koyacaktım ama oğlumuz oluyor ve Alp olacak😊 Tesadüfün böylesi 😀
Kedi07 Hep kızımız olursa Selen olsun demiştik Türkçe kökenli. İkiz olunca Selen ve Karen oldular. Üçüncü kızım da Güneş 🌞 ☺️ ama Ceylin,İpek,Gökçe de düşündüğümüz isimlerdi.