babymom2026 ruzgar21 Bu haftalarda kese küçük olduğu icin genelde hep kız gibi duruyor benim de öyleydi simdi 12 haftalık olacağım tahmin postunda herkes erkek dedi büyüdükçe kese değişiyor ki içinde bebek olmadan tahmin zor oluyor ☺️
ruzgar21 babymom2026 aaa haklısınız bence kız gibi gördüm keseyi ama değişebilir yaaa bir oğlum var gönlüm kızdan yana inşallah olur
trileceee Banada tahminde bulunurmusunuz 🫶🏻 
babymom2026 ruzgar21 Yine anlaşılmaz bence ben zaten cinsiyet tahmini yapmiyorum canim sadece arkadaşa çok erken haftalarda anlaşılmıyor demek istedim ☺️
fatma2526  Banada yorum yapar mısınız