Kızlar bugün doktora gttim. Kız dedi 🥰
Son adet tarihine göre 16+5 iz. Doktor ölçümleri filan yaptı mesela başı 17+6 çıktı. Normal dedi. Sonuçta şöyle düşün atıyorum her 7 yaşındaki çocuklar aynı mı boy kilo yapı olarak dedi. Sizin genetiğinize göre değişir bu ölçüler. Gayet güzel normal dedi. Ama ben bi takmadım değil kafaya. Var mı böyle bişey yaşayan.