Etin yaninda kalsiyum ve çay tuketmememiz gerekiyor. 2 saat oncesi ve 2 saat sonrasina kadar. C vitamini iceren seyler yememiz gerekiyor. Ama ben bunlara yillardir dikkat ediyorum. Demirim ve demir baglamam yuksek ancak ferritinim yine de dusuk. Sinirin altinda degil ama sinira yakin. Tam kan sayiminda da rbc falan azicik sinirin altinda cikti 3 seferdir. Demir hapini daha duzgun kullanmaya basladim. Bence hapi birakmayin, icin. Bir de gun icinde tukettigimiz toplam kalsiyum miktari da demir emilimini engelliyomus. Yani pekmezle vs olacak is degil sanki, o hapi illa almamiz gerekiyor. Gecen benim de midemi cok yakti ama napalim kullanicaz