Merhabalar kızlar.
Doktoruma gebe kaldıgım sure boyunca her gittiğimde karnımın agrıdıgını soyledım ve onemsemedi bu yuzden baska doktora gittim. Ikıncı doktorun soyledıgı ıse 16 haftalık gebeyim ve 6 cm kistim oldugu görüldü bunun bebeğime zararı olur mu ?
Ayrıca doktorum 4lü tarama istedi sizce yaptırmalımıyım.