Mltm cennetzeynep Allah hayırlısıyla kucağınıza almayı kısmet etsin🙏🏻 Hamilelik özleniyor tadını çıkarın ❤️
Yasinfaluk Arkadaslar şu an 11 haftamdayim iki hafta sonra ikili test icin gideceğiz geç olmaz değil mi
FasulyeveAnnesi Yasinfaluk hayır olmaz 11 12 13 e kadar yolu var haftaların bende 11 haftalık iken yaptırdım
Hayale cennetzeynep eee mart geldiyine gore eylülde gelir sabırlı ol🥰bende mart gelirmi diyordum bak geldi🤔
cennetzeynep Seherr bende ozelw gidiyorum ama devlette yaptirdim ikili test hem ozele hem devlete gidiyorum
Yasinfaluk İnşallah bakalim sabırsızlıkla bekliyorum benim için onemli o tarihte umarım bir sorun çıkmaz