Burcukayram 😂😂karnımın küçük olması da benim canımı sıkıyor yani doktor bebeğin kilosu gelişimi normal diyor hatta bebek önden gidiyor . Sağlık ocağındaki ebe de iç karnın geniştir dedi hatta karnımı açtı sağdan soldan baktı sen güzel normal doğum yaparsın dedi neye dayanarak dedi bilmiyorum ama inşallah 😂. Etrafımdaki herkes görünce aa karnında haftana göre küçük aa karnın da hiç çıkmamış diyince moralim bozuluyor