trkn1401 Hiç bi belirtim yok adetime 2 gün kala tükürük kadar kahverengi bi şey geldi bir gün bekledim hiç bişey olmadı sabah yine tükürük kadar pembe bi leke oldu şuan ped koydum hiç bi adet öncesi belirtim yok devamı da gelmedi sizce gebelik var mıdır 🥹
anneoluyorummm103 trkn1401 bende de bi kere öyle olmuştu çok umutlanmıştım derken akşamına adet oldum o yüzden hemen umutlanmayın gününüzü bekleyin inşallah vardır 🫤
trkn1401 anneoluyorummm103 normal de o lekelenme olursa ardından hemen olurdum ağrılı bi şekilde ama dünden beri hiç bişey yok
Mutlubiriol trkn1401 evet haklısınız ben çok merak ediyorsanız diye söyledim yoksa dediğim gibi adetten önce lekelenme olabiliyor bana da olmuştu daha önce adetten 1 - 2 gün önce