Kızlar bugün ki randevumda dr bol bol egzersiz yap doğumu başlatalım dedi ama ilişkiyi sormayı unuttum çok konuşamadık çünkü doğuma yetişmesi gerekiyordu buralarda görmüştüm sanırım doğumu başlatmak için ilişki yaşayanlar oluyordu egzersizle beraber ilişkide yaşamalı mıyım bir daha ki randevum 1 hafta sonra o yüzden buraya sormak istedim