DuruDefne_mommy Lexias masallah🥰30.haftadan sesleniyorum içeride fena şeyler oluyor halaylar çekiliyor galiba😅😅can yakıyor biraz
Zeynepefem Lexias ay ben 14 ten beri hissediyorum ya cok erken hissettim bu defa ikinci gebeliğim cok güzel bişey ama 🫠💕
annee45 Lexias Oh 😍😍😍🥰oh ne güzel bir iki ay sonra diyeceksin niye bu kadar hareket ediyorsun kaburgaların sızlayacak😅😂😂😂😂
S-nur1 Oy maşallah🥹 büyüdükce ah o kaburgaların yemedıgı tekme kalmıyor 😂💖şuan kaburgamı sızlatıyor ayağını dayadıkça
aselsura Zeynepefem benimde şuan 14 karın seyrimesi gibi netten baktım kas ve rahim hareketleri diyo ama
H_selooo Lexias nasıl bi his oluyor 17+2 yiz hissedemedim daha hareket ediyorda ben mi anlamıyorum diyorum