CivilEng Merhaba, ben ilk öğrendiğimde ablamında doğum yaptıgı doktor Çınarlı Kadın Doğum Onur Bey’e gittim. Ama 2 muayene sonrasında memnun kalmadım. Evim Egepole çok yakın oradan en son fiyat aldıgımda 97 bin paket, 64 bin doğum ücreti dediler şu an için. Çok fazla geldi ücret… Medical Park’ı buldum daha sonra doktor yorumlarından da Feyza Arman’nın cok iyi olduğunu duyunca onda karar kıldım ve paketi aldım. Diğer başlıkta görmüştüm siz de biliyorsunuz zaten içerikleri, ben 85 bine anlaştım ama 95 olmuş sürekli herşeye zam geliyor bu beni cok korkuttu o yüzden paket alayım kurtulayım kafam rahat olsun istedim :)