Acemiiii_anneeee Hamile kaldığımdan beri aryana soran yok kendimi çok yalnız hissediyorum sürekli ağlayasım geliyor siz napıyorsunuz
tkrk Acemiiii_anneeee benim de aynı sıkıntılar peş peşe tek başımayım gurbetteyim içinizi dokun yazın rahatlayın
mom_51 Bende tam tersi. Hamile kaldığımdan beri kimseyi etrafımda istemiyorum hatta telefonda bile konuşmak istemiyorum. Sadece gün içerisinde eşim, annem ve kız kardeşimle konuşuyorum.