Selam kızlar bugün 6+4 daha doktora gitmedim bigün iyi bigün hasta gıbıyım mide bulantısı had safhada halsizlık çok fazla oluyor . Allah korusun bazen aklıma bu belırtiler olmayınca bugün ıyıyım Hıc belırtı yok acaba bebeğe bişey mı oldu dıyorum daha doktora gıtmedım de annelık delılık gerçekten cokzor.bilerek beklemek istedim haftaya pazartesi falan gıtmek istıyorm kızıma hamıleyken 7 haftalıkken hem kese hem bebeğim görünmüştü