Tazeannecik01 bana sezeryan dedi ben başka hastanede normal doğum yaptım hayatımın en büyük pişmanlığı oğlum 14 aylık hala doğumun travmam onun için keşke sezeryan olsaydım doktoru dinleseydim diyorum şimdi gelirler normal doğum evet sancı çekiyorsun sonra herşey güllük gülistam yalan herkesin süreci bir değil 16 saat süren sancı 40 gün popo üstüne oturamama dikişlerim enfeksiyon kapıp atmaması vs vs çok kötüydü bu sefer hamileyim sezeryan yapıcam