Kızlar ben hamile olduğumu bilmiyordum tomografi çekilmiştim geçen hafta şuanda beta 190 dün öğrendim bugün sonuç için gittiğimde üroloji doktoruna bu durumu söyledim sakat yada farklı sorunlar olabilir aldır dedi kadın doğum dün haftaya tekrar gel bakalım demişti şuanda aşırı derecede canım sıkkın 😩