Kızlar normalde dün regl olmam gerekiyordu şuan ne gelen var ne giden 😂 belirti de yok gebelikle ilgili acaba mevsimsel geçiş mi belirti olmadan hamile olduğunu öğrenen var mı yarın da ürejinekoloji randevum vardı adetin 3. Gününe denk getirmek istemiştim hormon testleri falan yaptırabilmek için 🥲 şimdi ne olucak