curlyanne muhber babybjörn aldık daha kullanmadık ama arkadaşım çok memnun, indirimle almıştım ben de
Nrdnkrts muhber ben trendyoldan merfbaby marka almıştım babyjòrn muadiliydi yanlış hatırlamıyorsam yada mamma nın
Seymabyrm muhber kurulu değil henüz kurmadım öyle yazıp aratabilirsin. Ben canlı görüp almıştım, beşik olması hoşuma gitmişti tam yatıyor. Çoğu ana kucağı tam yatmıyor, bide ayakları daha sağlam geldi
Sumiire muhber elektrikli almayın derim çoğu kişinin elinde kalıyor bebekler heleki gazlı bebekler yatmıyor benim kızımda yatmadı sattım bende şuan 2 aylık bebeğim var mamma markasından Manuel anakucağı sipariş ettim nasıl çıkar bilemiyorum yorumları iyiydi