Dekursuz Selam kızlar 15 şubat ovülasyon tarihimdi. Adetlerim çok düzensiz bu gün test yaptım erken gebelik testi negatif çıktı normal test yaptım yind negatif ama bu programda 28. Gün gebeliğin görünüyor belli olmama ihtimali varmı ?