kızlar selam burda 9+1 dik şuan 11 haftalığız henüz kontrole gitmedim. 9 haftalığa göre biraz daha belirgin olduğu için çevremdekiler erkek diye yorumladı belirtilerim vs de erkek ama gönlümdeki kız. Önceliğim tabiki sağlıklı ve hayırlı evlat olmasııı. Tahmininiz nedir acaba